| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 5月20日. 豆豆我愛您: ) | | 今日520日. hcum os eeygniw evol I <333
一起身幾個人sd d唔知咩520要跟住要sd比朋友
無聊死. 攪笑既係莫浩文同我唔同台, 但係又成日sd依d短訊比我: p
番到學校早會. 熱到死都開冷氣..
都唔明點解第一至三堂唔開冷氣 , 已第四堂開就可以防止病毒傳播..
學校一直都唔比答案我地. 都唔知攪乜.
跟住熱左頭3堂. 小息過左n班, 之後就落去搵健林幫我睇份辯論稿
搞完就上番課室. 默書個時我係到sd sms.
跟住比miss wong見到 我放入櫃筒...
點知岩岩好c朗行過擋住miss wong視線. 我即刻放番入褲袋: p
好彩好彩.
跟住lunch吹左一節既師生籃球就上去辯論.
講完之後定遠講左好多我地錯既地方. 我地仲以為輸硬.
點知原來3比0贏左. 若果我講埋有幾多藥劑師就贏4比0嫁喇: p
不過是但喇. 我上去運吉既.
之後幾堂係到射像巾. 黃迪康比謝子射中隻眼..
見到佢都覺痛..
跟住放學同穎儀走:) 好彩夜晚冇去練攬球.
唔係就攪到成身濕晒喇.
I LOVE WINGYEE SO MUCH<3333 day520 happy :D
| | 發表時間:2009-05-20 09:33 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 不管日後路多難困 也要走下去 . | | 5月17日. 琴日朗青出左d事話要解散... 希望唔會係真.. 琴晚都幾夜訓下.. 今朝8點幾起左身 睇我要nba 食完野就落去買d野就番學校. 事因今日係中五畢業禮. 管樂要番去表演.. 原本要打攬球比賽... 不過都去唔到喇 注定要我休息多一排先打得: p 夾左幾次就坐係到等開始. 等左成個鐘 係音樂室到睇小新 : ) 表演完睇d中五既生活照, 見到中五好多人都眼濕濕. 我係到諗我地仲有3年就會好似佢地咁.. 到時各散東西.......
(閱讀全文) | | 發表時間:2009-05-17 05:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 我需要鼓勵和推動力. | | 5月15日. 今日抱住一個輕鬆既心情番學校... 上堂好堅持唔訓.. 需然有陣時合一合.. 比家榮見到: p 數學堂冇上到小班.. 因為d數真係難到爆 所以留左係岑sir個班上 點知都係唔識.. 死火啦 我唔想係考試死左 eng speaking冇聽書係到諗野. 電腦堂成班人係到玩拳霸.. 睇得出姚sir好火.. 我都有玩: p 成日係到玩攪到唔識整網頁tim 睇黎又係要留心番d. lunch射左陣......
(閱讀全文) | | 發表時間:2009-05-15 10:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 122 | »
|