| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| 2008-10-22 | | 10月22日 環居跑.
今日上堂好悶. 不過都起碼有聽書.
小息落去食野.
上埋英文. 成長課就準備
唔比食lunch. 個肚好空虛:p
跟住無乜力跑. 所以全程就keep住唔快唔慢咁跑
周不時比人過. 周不時又過下人
跑完精英. 跑社
比李sir發現我放紙落去:p
不過我之前都唔知 . 所以攪到我一頭''無''水
跟住放學就練波. 練射波 開波.
練到個個都覺得悶.
之後5on5 比肥安撞左一撞
隻腳又之後咬左一咬. 比呀sir轉左出黎
叫我唔好跑咁多-____-
hugo係咁比人罵/_\
打完5on5 射陣波就走人
| | 發表時間:2008-10-22 11:05 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
| I Hate to Loes! | | 10月21日. 今朝自己一個番學. 之後撞到德德就一齊行 番到學校, 想入門口之際 miss wong已經到左._. 即刻O晒咀 然後走人, 去借書 ; ) 第一,二堂用左黎上is 我發現啲野原存好容易 所以我就好專心上堂: ) 第三堂係music , 成班係咁唱歌: o 唱到口都乾埋 . 第四,五堂都係英文, 無過今日miss wong上......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-10-21 09:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| 灰. | | 10月20日 係上星期五, 放學就去長跑隊既camp 我都唔知我自己屬唔屬於啦. 跟住塔車去西貢個邊 塔車個時真係好灰/_\ 然後行上山, 我拎住好多野行 行左好耐好耐, 真係好累之際 終於到左: ) 跟住放底啲野就落去bbq 夜晚sunsun佢地上左黎 一齊食杯麵 , 食完就玩枕頭大......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-10-20 07:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 122 | »
|