MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

arkuen2007
暱稱: 文權: )
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
輸了.
沒有如果.2月24日學界...
勝與敗.
失手;(
前行懷著這信念 將更勝...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


I have a dream big  

6月22日 

今日成30度

琴日去打波無著3都熱死

去到都係坐  熱死我啦...

個日誌轉左個look  唔知好唔好睇-v-

今日就打下其他人啦=]

中一

蛋散:  你比我個感覺只係一個小朋友=]  加油做你想做既野啦

him : 一個唔守時   對人既態度又變得好快-3-

         有時好串  有時好好人

         係籃球隊  正撰有你份  算係唔錯啦=]

         下年交比你啦

肥武 : 成日話我大屎忽 haha

         比賽射波唔好急 

         唔係射術幾好  落到場只係一個無用既技能 =]

練子柚:  你個名好好聽

            你有潛能  唔好咁懶啦

 

中二

hilin : 唔好成日識d網上朋友啦  我都唔知對你講咩好

馬仔 :你把聲真係令我佩服   點解唔好唱歌?

雞仔 : 你肯同我去打攬球  我都幾開心 : )

         我話過同你一齊入港隊   但係你成日咁懶散

         又唔練波  點入呀/.\       一齊努力啦

呀簡 :  成日叫我請你食糖  我都無  點請AR/.\

小衛 : 一齊剪光頭 haha  讀好d書啦

老爺熙 :  其實我幼稚園同你一班  你知唔知=] haha 

            你係一個付責任既男人

峰 : 你d球感係咪差左?._.

      近排打波咁唔掂既 haha

hugo : 開頭唔係好熟  係籃球隊入面打波

           又成日一齊玩

           同你開始熟 =]  你打波算唔錯啦

           我明白你做隊長既感受  /.\

謝子 : 體育方面  你點講都係好勁

         多方面發展  可能搵到你鐘意既運動

鍵爺 : 食咩奶粉 haha 可以咁高

   練多d波啦  jump高d=]

        you will be best in the school <baskball>

徐仔 : 我有時好僧人講粗口

         偏偏係個時你講粗口

         係咪自己攞黎衰=]

         轉下溝女既方法啦

 

講下我最深刻既比賽啦

我出面既攬球比賽

進行大約半年

我帶住police u14  終於打入冠軍賽

好深刻上半場  我地領先兩球 

個時個心 好興奮  我會大喊  we are the best

我地係咪會贏?!!  依d句子 去激勵我既隊員

畢竟佢地好多都太細粒   意志係唯一可以贏到人既野

我作為隊長  一定要以身作則

下半場  一路比人追

我地都努力咁防守  最後輸左一球

始終我地技不如人   個時我自己坐埋一面喊左出黎...

見左人地好開心贏左  自己又輸左  始終唔好受

個時我好唔開心   到我平服番心情既時候

打另一個10人比賽   又再試過  又係最後冠軍賽 輸左

仲要輸比同一隊     打學界籃球又係樣輸

真到依家  我都係有個種感覺..  太深刻/.\

贏左既同自己隊友分享喜悅    輸左既就自己一個感受痛苦....

    真係好難受....

 

發表時間:2008-06-22 04:04 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


最後一天  

6月19日

今日係最後一日正式上堂

無咩特別  和平班原全無改過

一樣咁嘈 

一生人最後一次art

東東幫我畫左張自畫像

笑左我勁耐

小息唔記得做過d咩

上埋個幾堂

去左攞學生證  跟住食飯

就跑上7......

(閱讀全文)

發表時間:2008-06-19 11:46 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


2008-06-18  

 6月18日

今朝見天朗氣清

都係帶定把傘出街

去西鐵站搵sunsun 兜兜

見左兩個小學同學

佢係咁望住我

可能我靚仔左 haha

番到學校

我係到擔心緊oral

但係過左一陣  已經望記左

ih堂  係到傾計  係到......

(閱讀全文)

發表時間:2008-06-18 10:58 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]