| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
| I have a dream big | | 6月22日
今日成30度
琴日去打波無著3都熱死
去到都係坐 熱死我啦...
個日誌轉左個look 唔知好唔好睇-v-
今日就打下其他人啦=]
中一
蛋散: 你比我個感覺只係一個小朋友=] 加油做你想做既野啦
him : 一個唔守時 對人既態度又變得好快-3-
有時好串 有時好好人
係籃球隊 正撰有你份 算係唔錯啦=]
下年交比你啦
肥武 : 成日話我大屎忽 haha
比賽射波唔好急
唔係射術幾好 落到場只係一個無用既技能 =]
練子柚: 你個名好好聽
你有潛能 唔好咁懶啦
中二
hilin : 唔好成日識d網上朋友啦 我都唔知對你講咩好
馬仔 :你把聲真係令我佩服 點解唔好唱歌?
雞仔 : 你肯同我去打攬球 我都幾開心 : )
我話過同你一齊入港隊 但係你成日咁懶散
又唔練波 點入呀/.\ 一齊努力啦
呀簡 : 成日叫我請你食糖 我都無 點請AR/.\
小衛 : 一齊剪光頭 haha 讀好d書啦
老爺熙 : 其實我幼稚園同你一班 你知唔知=] haha
你係一個付責任既男人
峰 : 你d球感係咪差左?._.
近排打波咁唔掂既 haha
hugo : 開頭唔係好熟 係籃球隊入面打波
又成日一齊玩
同你開始熟 =] 你打波算唔錯啦
我明白你做隊長既感受 /.\
謝子 : 體育方面 你點講都係好勁
多方面發展 可能搵到你鐘意既運動
鍵爺 : 食咩奶粉 haha 可以咁高
練多d波啦 jump高d=]
you will be best in the school <baskball>
徐仔 : 我有時好僧人講粗口
偏偏係個時你講粗口
係咪自己攞黎衰=]
轉下溝女既方法啦
講下我最深刻既比賽啦
我出面既攬球比賽
進行大約半年
我帶住police u14 終於打入冠軍賽
好深刻上半場 我地領先兩球
個時個心 好興奮 我會大喊 we are the best
我地係咪會贏?!! 依d句子 去激勵我既隊員
畢竟佢地好多都太細粒 意志係唯一可以贏到人既野
我作為隊長 一定要以身作則
下半場 一路比人追
我地都努力咁防守 最後輸左一球
始終我地技不如人 個時我自己坐埋一面喊左出黎...
見左人地好開心贏左 自己又輸左 始終唔好受
個時我好唔開心 到我平服番心情既時候
打另一個10人比賽 又再試過 又係最後冠軍賽 輸左
仲要輸比同一隊 打學界籃球又係樣輸
真到依家 我都係有個種感覺.. 太深刻/.\

贏左既同自己隊友分享喜悅 輸左既就自己一個感受痛苦....
真係好難受....
| | 發表時間:2008-06-22 04:04 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 最後一天 | | 6月19日 今日係最後一日正式上堂 無咩特別 和平班原全無改過 一樣咁嘈 一生人最後一次art 東東幫我畫左張自畫像 笑左我勁耐 小息唔記得做過d咩 上埋個幾堂 去左攞學生證 跟住食飯 就跑上7......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-06-19 11:46 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 2008-06-18 | | 6月18日 今朝見天朗氣清 都係帶定把傘出街 去西鐵站搵sunsun 兜兜 見左兩個小學同學 佢係咁望住我 可能我靚仔左 haha 番到學校 我係到擔心緊oral 但係過左一陣 已經望記左 ih堂 係到傾計 係到......
(閱讀全文) | | 發表時間:2008-06-18 10:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 122 | »
|