|
|
2008 年 12 月 7 日 星期日
|
琴晚太興了...  |
分類` |
|
=.=
總之琴晚..
我老母發脾氣...
叼.
搞到冇得食自助餐-.-
超仆街.
不過...
我冇去食自助餐.
去左BB屋企玩..
=]
超開心哇...
死-.-
岩岩牙風打來..
話原來琴日戈戈自助餐要$-,-
死吖..
每位252- -
我要比番佢地2個..
=.="
大出血- -
叼...
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-12-07 01:15 PM
|
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 333 | »
|