|
|
2008 年 11 月 11 日 星期二
|
我到抵想點也-.-  |
分類` |
|
唉....
又1戈11號啦....
祝自己1年零3個日快樂...
我系米應該好開心牙??
旦系....
點解我會心不在然咖....
成日刀諗住你....
你知嗎?
我份音樂作文...
拎左滿分牙!!!!!!!
扁文系寫...
有一對小戀人...
戈女仔叫小雨...
戈男仔叫小嘉....
佢地之間既一點一滴...
嘻嘻....
唉...
算吧~~
琴日真系好好好好灰牙!!!
去左sh0pping....
pk葉國威...
放甘鬼遲工-.-
得番我自己一戈行-.-
不過...,
我刀知佢好攰咖啦~
+上...
佢今日又陪番我.....
仲買左隻公仔比我....
算佢啦~~~
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-11 10:05 PM
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 333 | »
|