|
|
2008 年 9 月 16 日 星期二
|
哇哇哇....我中秋節真系我開心也...  |
分類` |
|
我愛你
我真是好愛你....
中秋我冇野可以送比你
我只可以大大聲聲地說一句
我愛你....
我真係忍吾到啊....
我g道....
我甘樣...
可能會令到你避我...
我5介意...
因為我真係好開心哇!!!!
中秋戈一晚...
雖然...
你同我吾系講左好多野...
旦是.....
我眼中只系有你一個...
我同條仔系玩到好夜好累...
旦係...
你既一個電話...
問我係邊...來不來...
我真係好開心!
當我行到好累戈時...
你一句話...
令我沖滿刀量....
我g....
我甘諗係好對吾住老公-....-
旦係.........
我真係好愛你.........
比一日我開心吧!!
我同老公..
係中秋戈一晚........
我刀好sweet也^.^
我同佢一齊整左戈心心也...
我g道...
本來係整好左咖吖...
不戈...
D風太大也T^T
整到息晒-....-
不過..
吾緊要吖...
我同老公一整點着戈心心...
也一齊吹息晒D獵燭0.0
KA....
I 粒 u
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-09-16 05:48 PM
|
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 333 | »
|