我愈黎愈吾鐘意我個((子宮綿))班主任~
佢經常無理取鬧....
正一死八婆,死仆街....
我平時都好小講粗口嫁~
但,,今次真系太興啦!!!!!
我有一個fd叫牙Ling...
果個子宮綿成日同牙Ling鬥串咀...
吾夠串就call訓導-,-
每一次佢叫訓導上黎,,
我先幫FD串下佢姐~
平時上佢堂,,
我都冇乜野
一系就聽書......
一系就教教豬.....
都冇乜點理佢...
當佢吾存在~
今日放學之前.....
子宫綿: 要補習(數學)既同學一陣記得去某某室牙!!!
某某人A: 考試都要去補,,miss!你冇病牙!!
某某人B: 系囉~數學果科都考完ㄚ仲要補-,-
我同子宮綿講: miss∼我吾得閒吾去牙~
子宫綿: 吾知你地~你地吾去既話~話比你地家長聽!!!
A同B: 是但囉~
.....................................................
放左學,,
我首先去左搵miss周交功課先,,
之後去左同補習miss講,,
我: miss,,我吾得閒補牙~
miss: 點解?
我: 我吾書服~吾補ar~
miss: 哦~記得寫家長信~你聽日同番牙sir講啦~
我:55
我同Ling系1樓C到子宮綿......
子宮綿叫我: 喂~你做乜吾去補習??
我: 下~我咪講左吾得閒囉~(煩)
子宮綿:喂~你D態度好小小好冇-,-
我: 得啦!得啦!冇事我地去買野食.....
跟住佢走左.....
我同Ling之後去左買小小野...
食野途中.....
電話響~
媽: 喂!牙妹你系邊牙?你今日吾系補習咩?你果miss打比我喎~話你對佢吾好wo~
我: 系牙~我冇去!!都考完數學,,補黎做乜-,-
媽: 哦~咁得啦~你快D番屋企牙~
幾分鐘後~
又電話響~
爸: 你今日吾系去補習咩?你個miss打比我ar~仲話你去左睇醫生-,-
我: 吾洗理佢,,佢有病架~我番緊黎啦!!8
Ling: 做乜事牙??
我: 冇~你果仇人同我牙媽牙爸講話我冇去補習-,-
Ling: 下~!咁賤格~咁你點牙??
我:冇牙~e嫁番屋企囉~
Ling: 哦~88
我: 88
............................................................
番到屋企.....
牙爸: 岩岩乜事ar??
我: 冇~佢白痴架~吾洗理佢~
爸: 白痴= =吾理你啦~總之小心D啦!
過左幾分鐘~
電話響~
媽:岩岩你個miss話你D態度吾好喎~究竟乜事??
我: 我對佢D態度分分鐘仲好過我班D人(真的),,
我同佢講野D態度咪好似e嫁咁.....冇野架~
媽: 55~我其實都吾系好明佢講乜-,-我系泰國人,我e中文能力仲好過佢!!
總之,,你小心D啦~番到去同miss講清楚牙!!
我: 得啦~(心諗:彩你都傻牙!)
.........................................
我e家真系興到火都黎牙!!!!!!
好心佢就吾好咁多事啦.....
我吾理佢,,佢就吾好理我啦!!