arkui1314
暱稱: (♥)餃餃B;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
             2008 年 4 月 17 日  星期四     
    
 

      火都黎牙~~!!!!! 呆滯

分類`

 
 
 
   

我愈黎愈吾鐘意我個((子宮綿))班主任~

佢經常無理取鬧....

正一死八婆,死仆街....

我平時都好小講粗口嫁~

但,,今次真系太興啦!!!!!

我有一個fd叫牙Ling...

果個子宮綿成日同牙Ling鬥串咀...

吾夠串就call訓導-,-

每一次佢叫訓導上黎,,

我先幫FD串下佢姐~

平時上佢堂,,

我都冇乜野

一系就聽書......

一系就教教豬.....

都冇乜點理佢...

當佢吾存在~

 

今日放學之前.....

子宫綿: 要補習(數學)既同學一陣記得去某某室牙!!!

某某人A: 考試都要去補,,miss!你冇病牙!!

某某人B: 系囉~數學果科都考完ㄚ仲要補-,-

我同子宮綿講: miss∼我吾得閒吾去牙~

子宫綿: 吾知你地~你地吾去既話~話比你地家長聽!!!

A同B: 是但囉~

.....................................................

放左學,,

我首先去左搵miss周交功課先,,

之後去左同補習miss講,,

我: miss,,我吾得閒補牙~

miss: 點解?

我: 我吾書服~吾補ar~

miss: 哦~記得寫家長信~你聽日同番牙sir講啦~

我:55

我同Ling系1樓C到子宮綿......

子宮綿叫我: 喂~你做乜吾去補習??

我: 下~我咪講左吾得閒囉~(煩)

子宮綿:喂~你D態度好小小好冇-,-

我:  得啦!得啦!冇事我地去買野食.....

跟住佢走左.....

我同Ling之後去左買小小野...

食野途中.....

電話響~

媽: 喂!牙妹你系邊牙?你今日吾系補習咩?你果miss打比我喎~話你對佢吾好wo~

我: 系牙~我冇去!!都考完數學,,補黎做乜-,-

媽: 哦~咁得啦~你快D番屋企牙~

幾分鐘後~

又電話響~

爸: 你今日吾系去補習咩?你個miss打比我ar~仲話你去左睇醫生-,-

我: 吾洗理佢,,佢有病架~我番緊黎啦!!8

Ling: 做乜事牙??

我: 冇~你果仇人同我牙媽牙爸講話我冇去補習-,-

Ling: 下~!咁賤格~咁你點牙??

我:冇牙~e嫁番屋企囉~

Ling: 哦~88

我: 88

............................................................

番到屋企.....

牙爸: 岩岩乜事ar??

我: 冇~佢白痴架~吾洗理佢~

爸: 白痴= =吾理你啦~總之小心D啦!

過左幾分鐘~

電話響~

媽:岩岩你個miss話你D態度吾好喎~究竟乜事??

我: 我對佢D態度分分鐘仲好過我班D人(真的),,

我同佢講野D態度咪好似e嫁咁.....冇野架~

媽: 55~我其實都吾系好明佢講乜-,-我系泰國人,我e中文能力仲好過佢!!

總之,,你小心D啦~番到去同miss講清楚牙!!

我: 得啦~(心諗:彩你都傻牙!)

 

.........................................

 

我e家真系興到火都黎牙!!!!!!

好心佢就吾好咁多事啦.....

 

我吾理佢,,佢就吾好理我啦!!

 


 

 
 

 

 

        
 
          
   `HAPPYHOUR(!):2008-04-17 07:38 PM