今日蕭SIR返左呀"
=.="佢比果D野我地做,,
我吾係太識囉"
不過好彩,,我點都吾會留堂,,
因為我早退左麻"
KA*地理"何吊雲吾係度呀"
實在太好喇"
旦,,果條痴吏根MISS,,
都吾好得去邊,,
=.="去死啦,,
早退哥時,,條卜街吾比我走,,
食撚屎的"
超.....
之後去E院LU*
個E生超好笑,,係度扮印度西施"
KA*
旦,,佢講D野就,,,,
佢話叫我考慮做手術呀"
哥時我超想喊,,
旦,,之後佢話你可以吾做,,
咁你就要接受佢1世"
咁我媽即卡話吾做,,
好彩姐,,之後E加就冇事喇"
半年去睇1次"
好開心呀"
YEAH,,冇事喇"
之後返屋企,,
牙琪ON左,,之後用咪仔傾"
傾左陣,,我幫佢留言,,
KAKAKA*
之後就計續傾喇"
|