琴晚開MSN玩到10點幾到啦*
KA,,SO開心!!
之後玩錄音,,傻的,,
佢錄左D音好搞笑囉*吾似佢*
KA*
之後講返以前D野,,
KA*又知多左野LU*KE"
之後佢又講左D野,,搞到我好開心*
之後11點8,9度諗住訓覺,,旦訓吾著,,
之後SD SMS比佢,,
又開心多1次*
玩到12點,,佢叫我訓覺*
自己又3點幾先訓,,
今日喇*
冇出街,,全日留係屋企,,
訓到12點度,,
起身食野*
食完好無聊咁睇左陣電視*
之後玩電腦,,
KA*
今日同佢講講下野,,
整嬲左佢*
sHiT*
之後哄返佢,,好彩冇事*-
就咁喇今日*=
|