今日冇乜特別既*
阿PaT冇返*
返到學校,,紫過左黎*!
之後1齊上課室..咁啦/!!
唉!!*紫忽然間話冇帶中文默書*!吾知點算好=*
中文堂喇*
紫冇帶,,又要比人罰留堂*!=無奈*
慘慘慘慘慘!!``\
世史,,都冇人聽佢發表謬論,,佢有佢自己讀書(吾係教書)*
我地有我地自己做野' ' '
KA*,,中史,,我未見過MISS張發咁大脾氣架*!~
.........
OH sHiT*英文LU*悶到爆炸*=
我訓著左,,!!
訓左1陣,,!!!!!咁啦*
唉""有D野比紫聽到,,其實都吾知咩啦*
咁講法..唉*咁都得""係奈無奈*
放學喇..YeS..YeS-*
琪又要搵A欣,,咁就冇等紫,,好似好衰咁..
其實我想等架,,旦係....
之後呢!!*琪同欣釘左耳,,吾想比大粒墨捉..咁咪行去龍門囉*,,落左樓梯""
其實吾係好識路*!亂撞..
好野,,去到琪度喇*
睇佢包煙*之後食埋*同欣入左廁所食*
咳到我咩咁..
供到我流眼水*!!
之後食紫菜,,勁苦,,!!
5點度..走人LU*
返到屋企,,食雪糕..KA*
今日大概係咁喇..再見""!!!*
|