今日陸運會!uu*好好玩丫*
舊年都冇咁好玩bor-!!蝦*今日攞左好多吉祥物丫~
好野~今日大多數都同恩,,衡等等一齊~!!緊系同埋琪哥d啦..
我地又去哂4個社,,個個社都坐過哂,,蝦*
今日食晏哥時>>食飯盒丫,,上左琪屋企食,,哇*
食完晏知後,,支力死左>>狂玩,,狂訓落琪,,恩果度*
知後衡又過左泥綠社,,佢都傻既*hee))
我比賴屎告wo~佢咪告囉*淆佢c food丫*Lau姐廢既!!
佢咪試下捉我走囉*屎忽鬼]]今日差吾多都系係綠社度度過,,
我竟然比恩個fd發現左我系黃社,,我同佢講話"你咪告我囉!!"跟住佢冇出聲*
我都吾想架~同佢玩下咋*佢咁認真做乜鬼姐=??
玩下都吾得,,好吾中意李xx++
又吾系同佢玩wo*白痴婆咁,,哼.......吾想理你~
你吹波牙=??
|