| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 2009-03-08 |
|
力揚babi你帥到爆炸*
甘就一個禮拜
日日望住炎生隻電眼望到我想喊
頭先睇完影同3be既xg後更加想喊好無
我唔知可以講咩
我只係知道我真係好掛住你啊老公
追車
我都好想追
我寧願破產我都想追囖
點解會甘
唉
天意要我愛上你
但係就永遠唔比多d機會我同你見面
係咪玩我先?
咩都係天意
天意弄人
你玩曬
我無野好講
HY你甘中意玩野
不如玩多次野啦
4個月後又加場好無
頂
呢排燥底燥到我啊
無啦
聽日終於可以唱k啦
發洩曬佢
我就din aRLing*
炎生我幾時先可以見到你!?
話說今日其實好high架
去左廟街
行啊行
食飯個時見到個好似阿沁既帥哥
我同汪太din左囖
係度影佢
好帥
癡左線
見到帥哥個人都真係開心d
或者只有甘樣先可以令我忘記一下見唔到老公既痛苦啦
笑死左囖今日
汪太你真係勁
甘都被你發現到bor
厲害啦
破曬例啦我今日
食完飯竟然走去食糖水
死啦
開始覺得一唔開心就會亂黎
亂食野亂用錢
然後咩都唔想做
食屎啦我好無
點解我會甘愛你架炎生
如果我唔甘愛你我就唔會甘辛苦
我拜託你快d再黎
如果唔係我真係就死囖
|
| 發表時間:2009-03-08 01:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 85 | »
|