一年一度ge父親節~~
約左一家人去尖沙咀北京樓食飯..
下晝約左豬兒們北上
所以著左對拖鞋...
諗住有時間番屋企換鞋..
點知原來唔夠時間...>.<
係上水join埋呀爸呀媽同老公
就出發了~~
第一次去呢間到食飯~~
我地叫左個八人餐~~~
都好多野食下!!
去相啦
呢個唔知乜東東

我想食ge海"節"~

北京填鴨...(真係係北京食好味d呢..)


翅~

蝦球 勁好味~

呢個都好好食!!!
 
黃花魚~都幾好味~

津白~~超好味

大家食到勁飽...留低左呢碟...

比我打包~~聽日帶飯,hahha

仲有糖水~~~

超多野食~~今餐承惠$2900~~
雖然係貴左d~
不過一年一次食豪d~~~
最緊要係屋企人開心~~~
一家人~大合照~
一家人齊齊整整的感覺好開心 ^^
可惜...
明明有10個胃ge我..
今餐都唔算話食左好多野
但食埋最後一個糖水....
我就有d反胃..
行到出去...
就開始作嘔......
忍到去尖東站.........
將頭先食ge野嘔番晒出黎.....=.=
真失敗..
|