自從結婚後...又染又燙d頭髮...真係傷到喊...
用左好多唔同既方法
又搽髮尾油,又焗油, 又洗頭時落勁多護髮素
又試過出去焗油
都好似無乜用....
有時仲忍唔住自己拎起把較剪自己亂剪一通,剪走晒d 草...
最近見到aveda 有得登記
過兩日就收到email~~~有得試啦~!!
即時修補26% 都好過無啦~!!!!
仲要係我公司附近,去左置地廣場分店
去到就可以坐低,飲杯茶~~~
然後同事開始介紹佢地既產品比我聽
好多佢地既產品
比我試既就係呢支, 大約唧一個五蚊銀既份量
係掌心"cho暈" 就搽落髮尾,唔駛沖洗
由於ba姐姐話我太多頭髮,所以用左兩次 haha
看看Ling Ling個爆炸頭
又唔直,又黃,真係好傷
但其實已經好左少少,貼服左,而且摸上手好滑,唔笠
然後就送左呢支試用裝比我番屋企試
真係值得一讚的是ba姐姐真係好nice, 幫我整完頭髮,介紹完,就比我拎番去試,希望幫到我
一句sell product 既說話都無
係我自己問佢其實支野幾錢, 係$290 / 100ml , 都唔算好貴~
之後仲去loccitane 拎埋body cream sample
有得8ml~~~
未拎ge sis, print 呢張,填好資料就拎得~!
http://sp.she.com/facebook/loccitane/20111028/img/111028_loccitane.jpg
分享完畢
謝謝支持