每逢星期四,我就會好驚,因為係李賀放假,我比佢揾到ge話,我就會完...
今日我問細偉佢會5會尼,細偉話5會(5知點解我e論好信細偉講果d野)
跟住lunch,同左班f2去煲煙(我真係5知隻死字點寫呀,星期四仲出去...)
放學搭車到見5到佢,我今日真係好彩呀=],但係我已經5想再咁na><
其實我同李賀e筆帳要幾時仙會完,我已經5知點做同5想再避尼避去na,有冇人可以教下我點做仙可以搞掂呢單野呀""Or2=3...