
今年的七月一日就係 aroma 組成19年喇~!!
回想起1993年7月1日我兩毅然成立電子樂隊 aroma,
就好似昨日一樣, 希望可以快快出新唱片啦! 
有 FaceBook 的朋友! 歡迎加入吹水園地!!
來談天說地 !! 除意發表自己個人言論
https://www.facebook.com/groups/aromamusic
aroma MV 分享
http://www.youtube.com/aromamusic
Aroma 專頁 
http://www.facebook.com/aroma.hongkong
My Facebook!! add me
http://www.facebook.com/AndyAroma
http://www.facebook.com/aron.aroma
|