其實我應唔應該放棄E段感情呢=?=
大家可以比D意見我呀>∼<
其實我地E段感情夠景仲可唔可以繼續呢∼
我應該用珍惜嘅心態去繼續珍惜E段感情
定係我應該去放棄E段感呢=?=所以我就煩惱緊E件事呀
但係如果放棄E段感我就覺得好晒囉.因為我地都差唔多有
二年嘅感情∼但係佢D朋友同我講佢問過佢E嫁仲love唔love我喎<
知後佢講無以前咁love喎∼
愛真係好複雜呀+>+