Aron哥∼愛情天地
我地畢業啦∼真係好興奮又唔捨唔得
我地E一班同學∼雖然我地會升上唔
同中學,但係我地永遠都係最好嘅朋友
aron08
暱稱: ★Aron哥★
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
只要你開心∼
珍惜
心情複雜∼=口=
被人sm=/=(仲痛呀∼)
炮架的改造∼
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 13
今日人氣: 4
累積人氣: 1016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 20 日  星期二   驟雨


愛情 鬱悶 分類: 未分類

其實我應唔應該放棄E段感情呢=?=

大家可以比D意見我呀>∼<

其實我地E段感情夠景仲可唔可以繼續呢∼

我應該用珍惜嘅心態去繼續珍惜E段感情

定係我應該去放棄E段感呢=?=所以我就煩惱緊E件事呀

但係如果放棄E段感我就覺得好晒囉.因為我地都差唔多有

二年嘅感情∼但係佢D朋友同我講佢問過佢E嫁仲love唔love我喎<

知後佢講無以前咁love喎∼

愛真係好複雜呀+>+




訪客留言 (返回 aron08 的日誌)


lam_kelly 於 2008-05-24 07:46 AM 發表:
白痴仔ar0n=)*e+都未過1年=]點算系2年..膠-3-
人地仲愛你架=]吾好甘衰同人分手啦=]
mandy話你e+都吾理佢既=]
理下你條女啦=]做人條仔都吾識點做=]
唉...汗 ̄▽ ̄
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CoNnIe_YIN 於 2008-05-21 05:27 PM 發表:
原來係地已經有2年既感情嫁啦?!睇唔出喎,,係咪作大嫁咋??
你地五年班先開始咋喎,一年咋!!吹水 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

金年咪第二年囉=o=無奈囉
 
Posted at 2008-05-21 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]