|
都係咁lor+.+ |
|
今日因為有人黎同我細佬溫英文...so我又9:30就get up la~~(照樣玩電腦)10:30就走左la~~咁我細佬就梗係要
玩la~~ 咁我11:00就俾左佢玩la~~ 因為要開岡...so12:30就出左門口la~~ 番到學,好yeah!!
李梓蕙又冇番la~~好開心好開心^.^
又係冇乜特別la...so又唔打la~~ 好la!!到P.E.堂la~~
玩得勁開心!! 同Billy...Chis...Ting...Kate玩~~ 到中文輔導la~~等咁袁生個時同天玩
得好顛~~ 到放學...我自己一路行一路睇書....番到home...都冇野la~~
|
|
﹏刊登時間︰2005-06-09 11:45 PM﹏ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 627 | 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | 634 | 635 | 636 | ... | 638 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|