无駄なことなんて何にもないさ╴ 答えはあとからついてくるのさ╴うーいぇえーうーいぇえー╴笑われたって*风に逆らい口笛を吹いて╴梦に抱かれて朝を迎える{ゼロになるまで╴I’m gonna get up╴I’m gonna get up}╴うーいぇえーうーいぇえー╴歩き始める*泣いても笑っても时はすぎてく╴不安は何にも役に立たない╴うーいぇえーうーいぇえー╴勇気を出して。

2005 年 6 月 8 日  星期三


都係咁lor+.+

今日因為有人黎同我細佬溫英文...so我又9:30就get  up  la~~(照樣玩電腦)10:30就走左la~~咁我細佬就梗係要

玩la~~        咁我11:00就俾左佢玩la~~          因為要開岡...so12:30就出左門口la~~     番到學,好yeah!!

李梓蕙又冇番la~~好開心好開心^.^                 又係冇乜特別la...so又唔打la~~      好la!!到P.E.堂la~~

玩得勁開心!!   同Billy...Chis...Ting...Kate玩~~                            到中文輔導la~~等咁袁生個時同天玩

得好顛~~      到放學...我自己一路行一路睇書....番到home...都冇野la~~

2005-06-09 11:45 PM﹏ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



arrain
暱稱: *烈雨-]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XG*
生性*
唉"何必呢..
抽爆你!*
OH..FUCK!..*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
AK Zone - 討論
K→A↗T☆T→U↘N
MY XANGA' '
WING64 BLOG
日本の学留・ 旅行生活...
大眾論壇
死神動漫網
第一日語暨文化學校