无駄なことなんて何にもないさ╴ 答えはあとからついてくるのさ╴うーいぇえーうーいぇえー╴笑われたって*风に逆らい口笛を吹いて╴梦に抱かれて朝を迎える{ゼロになるまで╴I’m gonna get up╴I’m gonna get up}╴うーいぇえーうーいぇえー╴歩き始める*泣いても笑っても时はすぎてく╴不安は何にも役に立たない╴うーいぇえーうーいぇえー╴勇気を出して。

2005 年 12 月 29 日  星期四


唉...

今日明明諗住去圖書館乖乖咁做功課ga嗎...點知又冇開喎>< 去映映屋企做...佢媽媽又唔俾喎>< 去晴晴屋企..得左...點知~米又係玩...岩先M記...真係好乖咁"做"功課~ 係咁既話...早知就唔走...留係M記做啦...幾好牙...我諗都做到幾樣! 去到晴晴屋企...見到映映同佢個XX...真係好無奈...差唔多都係同晴晴一齊~ 今日完全知道咩野叫"電燈"...算啦...都好好...太悶了...冇野做~ 成日同晴晴真...慢慢懷疑...我係米真係傻左==""""好驚天...點算...媽媽!! 好...睇鬼片...第二次睇鬼片...第一次係同JAN睇"見鬼2"BUR睇到一半就驚到走左== 今次睇"死神又來了"(好似)...嘩...驚到我死左...下到我牙...嗌到冇得頂! 好釆我唔係O係戲院睇...如果唔係我都唔知我會驚成點...呢D野真係唔搞得我~ 好野...睇完..."網球王子"仲未做完...睇番令仔...人都好左...龍馬勁令仔囉~ 型到爆...COOL到死...BUT...我梗係鐘意關烈多多啦...HAHA...BUT...MAYBE冇幾耐... 日記板會轉左佢...都唔定~巧KAI針牙...黑咪之後又一鐘意卡通人物---越前龍馬! 係米好KAI呢...算啦...我係咁KAI GA喇...吹我唔起...呵呵...多謝咁多位!哈哈(傻了) 一日一句子:°'|◆*×清楚知道自己愛的是你﹏[]

2005-12-29 11:50 PM﹏ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



arrain
暱稱: *烈雨-]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XG*
生性*
唉"何必呢..
抽爆你!*
OH..FUCK!..*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
AK Zone - 討論
K→A↗T☆T→U↘N
MY XANGA' '
WING64 BLOG
日本の学留・ 旅行生活...
大眾論壇
死神動漫網
第一日語暨文化學校