Waiiiiiiiiiii
千纏女子有幾多,千千萬萬又如何, 愛妳只得我一個,為何妳不選擇我?
arrow
暱稱: →喂← Waiiiiiiii§
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-03
睇show
2006-09-16
遊水
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 153
今日人氣: 47
累積人氣: 2170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


hi 分類: 未分類

今日數學比賽...........

既然有我入上台^^......我數學唔係好掂都有得上.........

我地班輸左.............kaka........但可以拎第3名算係咁........

上台座既感覺果然唔同^^咁鬼多人啤住...........好釆有部電腦遮住^^

輸左都唔咁lol啊媽^^................d數有d好難....我都唔明佢問咩?.?

有d幾易,我想答,但唔夠時間==有1題識嫁,無答==最後果題無時間......==

1E果條友都kaikai地............咁鬼勁==............算啦.........過去就係過去>.<"

努力.............努力努力努力努力..........係每一樣野都要努力






訪客留言 (返回 arrow 的日誌)


wai 於 2006-02-11 10:46 PM 發表:
好.........
我就要比d顏色佢睇^^
睇佢點得戚^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*Mandy.......... 於 2006-02-11 07:15 AM 發表:
係我地班呀....許漢嘉囉.......-3-"
不過佢個樣幾時都咁得戚架啦--"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arrow 於 2006-02-10 08:19 PM 發表:
我地班邊個勁得戚啊?
最細果個?
點解做你啊哥好慘?
我都有4個啊妹lu=.=
唔係好慘姐>.<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*Mandy.......... 於 2006-02-10 06:44 AM 發表:
做你阿妹呀!?好啊好啊./\/\
不過做我阿哥好慘架喎....kakaaaa"
我見到你一定會嗌你阿哥架!!吾理邊個係度都好...
你諗清楚d喎/\/\
我地班果個變態...佢個樣勁得戚喎-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]