今日家長日==
我都未驚過,因為我爸媽都知到左我成績^^
差差地啦,不過下次一定唔會^^
我今日同班fd係5:00pm去踩單車^^
踩去馬安山郊野公園啊,陰公>.<"
上斜坡上到累到死==落斜坡仲衰==嚇到仲死
嘩...................
不過呢種落斜坡既feel好正..............正正正正
好想再來多次^^
訓lu............