今日做完功課就同班fd出去運動場跑步^^
正啊.............我地4條友跑4x100m用左52秒^^
跑完之後打算去買野食^^
點知撞左一位啊婆........
個啊婆叫我地幫佢手推佢落去街市買野^^(輪椅啊婆)
我地推完佢買完野,佢仲要我地推左上去酒樓^^
好開心啊^^因為幫左一位老人
肋人為快樂之本^^
本身啊婆話請我地去酒樓食野,我地唔食,
因為我地想啊婆d錢留返自己養老^^
本身去買皮鞋...........點知對對都唔岩腳==
之後就返歸..........==