今日上戲劇堂啊!
..............有少少好玩^^
今日踢完毽^^好hot啊........成身都係汗^^(臭.臭)
下個月:3月19日就係學界踢毽比賽^^好大有信心,
因為踢毽係我既強項^^希望可以打入三甲
下個月:3月4日就係乒乓波比賽
死得啦>.<" 好耐無打,廢左勁多>.<"
有勁多比賽啊.........
努力d啦^^.....................我唔會放棄^^
星期五放完學4:00仲要同班fd去運動場跑步^^
正正正..........
做功課啦....^^