Waiiiiiiiiiii
千纏女子有幾多,千千萬萬又如何, 愛妳只得我一個,為何妳不選擇我?
arrow
暱稱: →喂← Waiiiiiiii§
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-03-03
睇show
2006-09-16
遊水
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 153
今日人氣: 22
累積人氣: 2030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


比賽 分類: 未分類

今日籃球比賽啊....

本身要培苗............

點知我地班既人死都要我打........我比面佢地.....打一場

放學後,去左準備打.....點知未開始........等等下,

唔等就飛左上去培苗

人地話5:00p.m打嗎

我未去住培苗先lu

我地打第2場

本身鄺仲陽話唔打,佢話有我得嫁喔

之後..........我話你唔打,我都唔打

最後又未打..............^死未^

我之前以為打1A..........點知打1E

1E易打過1A.......我覺得姐............

1E   d 波易搶d...........

今日富祿入左2球............就比人當神咁拜==

佢地都傻既...................

聽日唔知打唔打..........應該唔得閒

算啦......訓啦

 






訪客留言 (返回 arrow 的日誌)


Mandy* 於 2006-04-10 05:10 PM 發表:
你要去啊!!打嬴1A呀...>0<'
復活節之後先再黎喎....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai 於 2006-04-09 09:50 PM 發表:
但係.........
我地班同iA打輸左9:2
==死得
我下個星期五唔得閒啊==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



虹寶~ 於 2006-04-07 08:18 PM 發表:
贏左la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandy* 於 2006-04-07 04:16 PM 發表:
咩意思...-3-'
你地兩個都吾打我地就win 左lu....-3-'
1A d人霸道....冇計....我地斯文呀嘛....
仲有呀....我地班打win 1A架.....-3-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]