呢2日派左勁多卷啊.........
有一科唔及格啊............
科科都唔高分==
中文聆聽次次都唔掂==
今次考試唔點好唔好過上次
今次我最有信心既一科係PTH
不過未派........聽日派PTH,中史,英文作文,英文聆聽
希望唔好再肥