.
第1天;
冇join過野囉其實;
只係去晒4寫鳩hea-,-;
.
第2天;
我join左4x100班際;>
但係李69權點左amandy左c班果到;
唉;跑錯晒囉!
之後同返啲老師講;冇一個sh0w囉'
喂;e+係你地做錯野w0r'
乜意思先?吾sh0w我地可以了事?!
收啦咁,正pk.
無助之下,跑果啲人全佈喊喊-____-;
包括本大人,見到人地喊我都喊埋一份囉;
控制吾到...;'(
之後;我地班跑第2;'(
就算當冇事牙;咁呢都係吾公平既問題姐.
同我覺得吾跑多一次;場比賽係要取消囉;
吾係話人地班啲咩牙,呢個係唯一最公平既做法囉'
我知,咁係冇可能;但問心果句;呢個係事實.
如果講錯啲咩,咁s0rry;我只係有果句講果句,冇心;'(
|