2008-06-19

今朝我竟然唔記得俾張體溫記錄表爸爸簽

搞到我差d冇量到

好采Debby媽提提我

我先記得

多謝你Debby媽!!

今日考英文+Eng listening+普通話

英文根本我冇心機去溫

但係為左某些原因我都硬住頭皮去溫

普通話我都冇溫

溫習時間我本黎想睇書

但係個個老師都唔俾我睇書

好討厭

叫做溫左d啦

我都係不停同自己講

為左xxxx我要努力

先冇咁悶

跟住放學同阿爸阿媽去仙蹤林吃飯

之後搭273A番屋企

番到屋企

終於有得戴新眼鏡啦

PS:

今日普通話收卷o個陣

廖sir差d跌親

笑到我地

哈哈~

我係咪很壞呢?

哈哈~

考埋聽日就考試完啦

仲連續放5日假

2F大家一齊努力埋最後一日啦!!

 

 

 

2008-06-19 10:09 PM-  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 arsumaniel 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]