2008-06-19今朝我竟然唔記得俾張體溫記錄表爸爸簽
搞到我差d冇量到
好采Debby媽提提我
我先記得
多謝你Debby媽!!

今日考英文+Eng listening+普通話
英文根本我冇心機去溫
但係為左某些原因我都硬住頭皮去溫
普通話我都冇溫
溫習時間我本黎想睇書
但係個個老師都唔俾我睇書
好討厭
叫做溫左d啦
我都係不停同自己講
為左xxxx我要努力
先冇咁悶

跟住放學同阿爸阿媽去仙蹤林吃飯
之後搭273A番屋企
番到屋企
終於有得戴新眼鏡啦
PS:
今日普通話收卷o個陣
廖sir差d跌親
笑到我地
哈哈~
我係咪很壞呢?
哈哈~
考埋聽日就考試完啦
仲連續放5日假
2F大家一齊努力埋最後一日啦!!
|