2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 紅色暴雨'''XD |
金日又系照番平時咁上堂''
不過吾知聽個講話紅色暴雨出左黎
我地個班聽到,,勁開心
上緊中X個堂 ,,,,校長出黎講野
話紅色暴雨現正生校''下午個D堂吾洗上
大家聽到勁開心
跟著走左,,我同嘉瑜,莉嘉..
3條友去左食野..
食左57蚊..........
勁好味
跟著搭巴士回家去
|
| 刊登時間︰2006-09-13 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 番學XD''' |
金日又要番學啦''
一開始就上數學勁悶''
之後上多幾堂,,放lunch勁開心
去左人地屋企食
=0=0=0=0=0=0=0=
上班主任個堂,,勁好笑
我鍾意 |
| 刊登時間︰2006-09-12 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 番學''悶爆 |
金日6:30起身,,刷牙洗面
搭左7:00鍾個班車'''
一去到粉嶺火車站,就去巴士站等班fd
7點3就同D fd一齊行番學校''
7:30番到學校,,都仲未開門
等多一陣,,開左啦 我就上去啦
一上到去勁多男仔系度,,放低書包就出左去
過左冇幾耐''打左鍾啦
個個都番位,,我都番啦
MISS,牙SiR黎左''
吾比出聲,,=0=
跟著就一直上堂,,
悶到死 |
| 刊登時間︰2006-09-08 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|