今日返學個個人系到懶好心咁用D姣爆既聲系到問..
E..你做咩沉日吾返牙..頂..
我勁想爆粗話佢囉...幾想答佢..
我驚見到D賤人系到咩野都比我做曬佢..
有事又吾幫手...分野又要懶公平咁..超...黑Q我憎...
好在播左WESTLIFE首MY LOVE我先平伏左好多..
又諗起MONKEY同蕭蕭佢地..不過個陣佢地真系好型!!!!!!
上體育堂個陣又跳鞍馬...頭過2次..在咁飛街..
隻腳擦傷左DD...跟住房妹行前D...
我又行前D...好野..搞店..原來系因為跑得太多先會飛街...
跟住跳5級..開頭我都驚驚地...於是就用吾跑..
點知咁樣冇得加分...唯有跑..YA..
搞店..但系都系多個1分...= =""算..因為好玩..我忍你..
跟住小息覺得黃志輝好好人...真系覺得有D似牙輝..
上I.S堂開頭好悶...跟住冇啦啦諗起畫鬼腳...
哈哈..我覺得個結果都幾好笑牙...出去聽野個陣..
開頭爸爸系好心咁幫我..點知..TEDDY同招行左過黎玩..
KEKE...好好笑..好好玩喎..但系..吾知點解..
我趺左系地下到..有D痛..不過因為笑既感覺比痛既多..
跟住我就系個地下到笑左陣..點知佢地以為我喊...
跟住玩牙玩..玩牙玩..就落堂...我決定比D男仔玩..
個結果都吾系好好笑姐..不過..我突然覺得佢地好得人驚..
系咁避..點知都系比江打左野...= =洗吾洗咁牙...
好似我牙哥咁...成日都系到講咩突然條氣吾順等等既野..
跟住打完我個頭就話..哈..吾知點解又順返..真神奇..
好在吾系卡通片..如果吾系實有個大包系個頭到..
英文堂..無奈爆囉..佢冇啦啦系到講...真系好羨慕你D字..
又令又難睇得明..= =+你想講咩嫁...
雖然TEDDY話慢..但系我知佢絕對吾會惱既..KEKE^^
|