arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 47
累積人氣: 9592
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


痛..>< 分類: 未分類

今日返學個個人系到懶好心咁用D姣爆既聲系到問..

E..你做咩沉日吾返牙..頂..

我勁想爆粗話佢囉...幾想答佢..

我驚見到D賤人系到咩野都比我做曬佢..

有事又吾幫手...分野又要懶公平咁..超...黑Q我憎...

好在播左WESTLIFE首MY LOVE我先平伏左好多..

又諗起MONKEY同蕭蕭佢地..不過個陣佢地真系好型!!!!!!

上體育堂個陣又跳鞍馬...頭過2次..在咁飛街..

隻腳擦傷左DD...跟住房妹行前D...

我又行前D...好野..搞店..原來系因為跑得太多先會飛街...

跟住跳5級..開頭我都驚驚地...於是就用吾跑..

點知咁樣冇得加分...唯有跑..YA..

搞店..但系都系多個1分...= =""算..因為好玩..我忍你..

跟住小息覺得黃志輝好好人...真系覺得有D似牙輝..

上I.S堂開頭好悶...跟住冇啦啦諗起畫鬼腳...

哈哈..我覺得個結果都幾好笑牙...出去聽野個陣..

開頭爸爸系好心咁幫我..點知..TEDDY同招行左過黎玩..

KEKE...好好笑..好好玩喎..但系..吾知點解..

我趺左系地下到..有D痛..不過因為笑既感覺比痛既多..

跟住我就系個地下到笑左陣..點知佢地以為我喊...

跟住玩牙玩..玩牙玩..就落堂...我決定比D男仔玩..

個結果都吾系好好笑姐..不過..我突然覺得佢地好得人驚..

系咁避..點知都系比江打左野...= =洗吾洗咁牙...

好似我牙哥咁...成日都系到講咩突然條氣吾順等等既野..

跟住打完我個頭就話..哈..吾知點解又順返..真神奇..

好在吾系卡通片..如果吾系實有個大包系個頭到..

英文堂..無奈爆囉..佢冇啦啦系到講...真系好羨慕你D字..

又令又難睇得明..= =+你想講咩嫁...

雖然TEDDY話慢..但系我知佢絕對吾會惱既..KEKE^^

發表時間:2006-03-02 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]