今日落去個陣吾知落雨..但都冇阻我行路返學既心情..
因為我根本就冇左2把傘..搭車既結果都系一樣要比雨淋姐..
跟住一路行一路同邢講電話..其實我都吾知點解講..
系路上見到芳芳媽媽..佢好好人咁遮埋我..真系感謝晒你^^
之後就到睇書..好無奈..我根本就聽吾到牙SIR講麥野..
佢地做野個陣我問返人要做D咩..唉..睇下書都吾得..
跟住上左2堂英文..有點糟糕既感覺..好難牙.."錯到牙媽都吾認得..
MISS既解釋我完全聽吾明..分分鐘系解釋都冇.." 雖然系吾長氣..
但就系一DD都冇提起過先糟糕麻..以後上堂都系咁既話..
我D成績一定漂亮至極啦.."嬌同鬼妹姐好似由上堂話到個MISS落堂.."
哈..真系咁衰咩 = =??雖然我吾明D功課做咩野會急得咁離譜..
跟住就不停聽到大家話..溫書溫書..我都決定左星期六要去溫下書.."
跟住上中史..其實我覺得佢教得好OK咖啵..但FEELING上就系似教
補充內容多過書既內容囉..冇錯..系聽得好過癮..但我吾信佢會問過癮個PART野囉..
之後上中文..冇筆記..好在冇事..又系講說話技巧..個陣我超眼訓囉..
小息個D時間狂做MATHS..好急咁做做做..真系多謝晒MONKEY既教導^^
上ART既老師又系MISS LOLO..唉..個位吾同左..邵又高到死..好無奈囉..
好搞笑..我玩左邵坐既個個位既角度..畫左成堂..點知好好笑..
MISS LO岩岩去到我個位個陣就話夠鐘..吾鬼理我..算了..
我都知系無藥可救的了.."跟住放LUNCH..都系我第一個UNHAPPI既地方
牙橙話要去洗手..陪佢地去..點知玩水..比個MISS話..之後比人捉住黎話..
無奈爆囉..佢知吾知自己好樣衰咖..為左個學生行左咁鬼耐仲要系到叫..
吾好行牙..企系到牙..我叫你企系到牙..吾好走人..白痴爆囉佢...
最搞野既系我吾知佢叫緊我..望左轉身佢冇出聲咪以為吾系搵我囉..
點叉知佢個個都吾叫淨系叫我..唉..佢好低能囉我覺得..吾要面咁..= =
有種老師就是跟你直截了當..絕不講廢話的人..開門便見山了..
但有種老師以為你還小..對你不停灌輸的幼稚既聖人思想..
明知系世上已經吾WORK..但仲要逼你去認同..咁樣先岩咖..你吾應該咁咖..
就是囉囉唆唆咁對你玩一場益智既對答遊戲..其實我覺得呢種老師好無聊!!
同好幼稚..細既就話怕你有咋拿扮傻聽你講姐..
而因為我系A班先會咁好聲好氣咁對住你..其他班既話..你發夢啦!!
對你既思想童真..我無言..但你不要這樣的去浪費時間吧..
比佢搞左我一大輪..牙嬌都返埋黎..之後就同牙橙去買飯盒..
今年第一次見到HALO..得人驚"" 我又吾知佢咩班..點比返本書佢牙..= =
返到去食野..爸爸永遠都食得好快..FEEL吾到佢有食地過野咁..
今日既我都食得好狼死..DIN講既斯文系癟出現過的..XDDD
之後上數學..做左超耐..開頭我仲好有信心咁以為岩晒的..
但過左第1堂之後..我頭上既系問號..仲要系大大隻..N咁多隻TIM..
唉..我想拎本作業返屋企睇..但牙SIR話吾比..咁我一定要努力溫書了!!!!
今年忽然又雄心壯志咁想讀返書..哈..希望會有好成積啦..吾想咁快死人..
放學就系咁同嬌諗緊去吾去集誦個單野到..最後都去左..
但依家我又吾想集囉..因為覺得自己搞左好多野咁..唉..好煩..
之後同嬌走左..排左陣隊入到去個班賤人又吾肯換比我..
覺得好吾開心囉..明明系你錯點解可以咁既態度對住我..
一句吾知就走左去..那有咁既事發生..系吾換既都講聲叫我拎走本作業啦..
點解要我買過本作業?? 我覺得..你地好過份..對吾住牙嬌..搞左你咁耐""
之後就返屋企..媽媽今日又系屋企到過LO..呵~我眼訓得很..""
|