artamateursªº¤é»x

2009 ¦~ 3 ¤ë 17 ¤é  ¬P´Á¤G   ´¸¤Ñ


2009-03-17 ¤ÀÃþ: ¥¼¤ÀÃþ

Á¿¯u,¶}¥ªËݦh¤é³£ÉN¼gblog..........

¤µ¤é²Ä¤@¦¸¼gblog

­ü,¤µ¤é¾Ç®Õ°{Áײy¿é¥ª§r

ÉN©Ò¿×°Õ~¹ï¤â«Yf.2,¹w¥ª·|¿é

¤µ¤é¥s¤H±Ð§Úª±«Hªø

¦ý«Y­Ó­Ó³£­øªÖ±Ð§Ú

ÉN¿ìªk°Õ,°ß¦³¦Û¾Ç...........

¦ý«Y¤@©w¤ñvlan d¤H½|¦º............

§Æ±æ¥i¥H¾ÇÃѪ±°Õ.............

¤U¦¸¦A¥´°Õ ~bye~



« | 1 | 2 | 3 |