SORRY,琴日球其放左張新聞就算,真係好對唔著
今日12點就蕃左學校補習,o林著ko晒d homework廳日可以無後故之休去打war game,點知做唔完大頭sirD反思 ,看來一會2要趕工了 。
我想大家都知今日係香港熄燈1小時行動,你地又有沒熄燈?我就想熄都熄唔到,y?因為我去左維港看熄燈,真係好黑啊禁大個仔都味見個維港禁黑嫁 ,話就話熄燈其實都重有好多燈係開左,有個鬼老問why禁多人看熄燈,香港熄燈有咩禁特別,我老豆話比佢廳,香港係從來都唔會禁黑嫁!(廳日再貼d相上理)
廳日我就去屯門打war game,可能又係場場死
88啦,記得cm啊!
|