| 2006 年 8 月 13 日 星期日 |
 |

|
|
游水..  |
| 我地三姊妹毛lala去游水=v=即興的""
好多人呀今日"
kaka...係咁係水到咩人...2個一齊上"
做浮屍好正"XDDD
我做左教練=v=hee""教佢地學識踢水la.....踢水ja..."勁'''
諗住一路踢水一路浮落水ga ma...一入水就吸水..."""=口=
哈"係深池到好搞笑呀''''好難忘............
游完好眼訓...............
|
|
刊登時間:2006-08-13 08:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2006 年 8 月 12 日 星期六 |
 |

|
|
._.發霉  |
| 今日又留係屋企...發霉'''
食左d藥搞到我''溫溫登登''
之後下畫落去拎野..好似見到黃海x''
.................. |
|
刊登時間:2006-08-12 06:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 114 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|