今日..吾知講咩好,,為左d牙妹子打番幾日呢個ge DiArY...
返學..為咩..好煩..一諗起果班8婆..火都黎埋..食屎大的..日日係到Bi Li Ba La,,都吾知佢前世係咪狗黎嫁..頂..
都係打波開心d..打走哂d煩惱..吾錯的..
今日LUNch 01:00要落去排隊..12:50落左去..佢俾左隻野我..GIRORO...有聲嫁,,好恐怖呀...
之後講各位早晨,,很無聊...then放學,,係度換枱..好多塵..搞左好耐..