| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-03-09 |
卜街~DJ吉:i don't loveyou |
今朝Dj吉打黎叫我起身^_^"yayayayayayaya*v*
跟住7點搭4出門口-_-"同潘潘一齊返.
返到去好似冇咩野做過咁-_-"同朱虹玩左陣既=]
第二堂.maths.都係係咁計數.
小息.成班友係到睇報紙xd14歲媽媽-_-"
跟住兩堂人文.依然係訓教既我*v*
真係勁勁勁勁勁掛住你呀Dj吉!
第二個小息唔記得做過咩.
兩堂英文超專心.^_^"
終於到lunch.同珊珊痴左線xd
而家層層都有個d咩錄影機.我唔知道我廾後有部lor-_-"
仲玩到咁白痴tim我.但係唔緊要.珊珊同我一齊白痴*v*
又叫朱虹牙怡牙瑩對望鏡頭笑^_^"
哈哈*v*呢個lunch過得特別快.
之後一堂中文.專心聽書.
再兩堂i.s.專心聽書.
跟住要去個果中文寫作班-_-"9唔搭8.都唔係上2個罵牙sir黎/.\"
同牙恩劉淑芸悶到癲.傾計傾到5點.
落堂上去搵miss郭.
再睇小醉牙恩珊珊佢地打排.等埋華仔祺一齊返屋企*v*
baby I love you so much.=]
♥9DaYs 你d老鴨同wai我好中意呀^_^"
3月9號.有條友生日xd.
華哥生日快樂*v*呢次係第15309次同你講生日快樂xd.
生日快樂!你唔好再空我呀-_-"咁我都知你望住我要向下望.
happy birthday to you*v*比卡超.十萬伏特xd.
|
| wld2009-03-12 11:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|