呢排日日都唔開心,
雖然好想再好似以前咁咩都笑一餐,
但係,
總係搵唔到野令我咁樣笑。
要我再對住人地發自內心咁笑出黎好難。
可能係因為討厭既野太多,愛好太少掛.......
可能越係單純既人,佢地就越係知道咩係開心。
日日都落雨,
本來心情而經唔好,
重日日落,厭唔厭架?
心情更差。
********************************
無盡的等待,會不會有盡頭?