我番9點
隻豬番7點,我6點半打比佢,打到搭9到佢先捨得起身
不過佢刀好叻家啦!
之後,佢番到公司冇人- -訓到搭8先有人開舖
一路番工刀冇咩特別
吾知點解有d燥,又吾系黎m,又吾系吾夠訓
刀吾知做咩
11點到我去wc,咁岩見到隻豬
佢叫我先見到佢,佢問我吾夠訓咩-0-?
我話吾系牙!
我問佢去邊,佢話去惠康,之後佢有佢做野,我有我去wc
今日d茶同啡刀有事
可能系琴日牙君漂完d壺,娃仔以為系水
搞到d茶同啡刀出哂事- -
勁亂
何生番到黎又嘈- -
就放工,隻豬送貨黎,點完貨佢落埋貨比錢佢,就收工啦
之後陪安琪搭車!
本來佢話增左值先,但系咁岩見到有車,佢就飛左去巴士站啦
我刀番左屋企啦
見到姑婆,佢地汁衫比太婆
我同隻豬sms
我話佢正衰人
佢話咩樹
我話我冇種樹wo,你比到咩樹我牙?
佢話比個森林我
我話吾洗啦,我要一棵就夠- -
佢話吾比囉-0-
之後我話哼∼
佢打左比我.傾左一陣就收左線啦!
到今我仲未知有咩做- -
算!等佢放工睇下佢會吾會出黎陪下我啦!
|