今日參觀歷史博物館.......好多人牙.....勁悶....曾美琪又講....話有人成日跟住佢地.....唉...你地中意點講就點講....就集合ge時候...我同陳潔欣班人影左三張相....途中悶過頭.....瞓著左....
放學冇咩野做....好快就走左lu....羽毛球個呀sir落左黎兩次....跟住同曾美琪食埋就走lu.....唉....好可能有d野唔記得左lu.....失望....上巴士...比班孫書ge人.....大約f.2-f.3啦...係度玩..勁按鐘....仲要扮冇野....頂佢地牙...冇病牙..三歲細路仔都唔會咁玩啦....百痴家....你地白痴都唔好影響到人地牙....都有問題家....
同tasha佢地食埋野......番歸lu..
|