; 草泥馬-口-.. 如果有玩瑪奇既..應該會明白我講緊咩-3-.
; 勁吾鋸囉.. 今日晚上9點 系我第1次系瑪奇度表演音樂會0.0..
; 我地系第1隊去表演 表演左3首歌'
; 分別系惡之娘 惡之召使 同 後悔的訊息
; 3首都聽到喊 (? 我地既演出非常成功
; 當時有20個人出席 (在瑪奇算多人的了
; 過左一陣.. 觀眾投票 結果我地得到11票勝出
; 得到200w -v-.. 之後有個叫 "幻口羽夜" 既仆街
; 走黎同我地個樂團講 "挑 羸左好巴閉咩 炎髮樂團? 收皮啦"
; 真系火都黎埋 佢自己得到3票又系度扮鳩哂可愛甘
; 頂佢吾順囉 成q日都扮可愛 以為自己好q令甘銀樣-__-凸;
; 我草泥馬啊=口= 唉.. 次次星期6日都系屋企做牙呆~__~...
; 真系好鬼無聊~0~