aryandiary : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日起身整完野出去搵靜儀旅途中見到me姐姐 傾左陣 跟住同靜儀去銅鑼灣行街街 之後再去尖沙咀 -- 行到好攰呀 番到yuen long 食飯 食完就各自各番歸家 在歸家途中見到欣宜 傾左一陣 !!! 番到黎洗白白 睇電視 ]]
bb欣我又黎留言啦___*係咪好掛住我呢__*
我好掛住傻婆欣添___*愛死你--_*
唔知點解咁掛住你既__*