今日返學都冇乜特別,
lunch同萬寶路佢地去左間扒房据扒,D野麻麻地la~~
之後eng係甘同萬寶路and白Y吹水等放學~~
之後同十一哥去左cwb行,ming打泥佢又係cwb with兩條女~~
then join 埋一齊行~~其實都ng算一齊行,只係跟住佢地行,
跟住帶ming同條女去hk中央lib撘車,甘我同十一哥上左去睇書,
睇到7:00走人~~
8:15娘親call我,話不如試下大家樂個mini火煱wor!!
個煱真係好mini下law!!好難打ar!!
個火又ng猛,等超耐sin熟~~
D肥牛又少又薄,不過$50貨仔係甘ga la!!
我ng會再試law!!>.<
食成個幾鐘ar!!真係等得泥都蚊訓ar!!
|