今日下午,收到eric icq message,今晚打邊爐!!
甘我就應承左lu!!
2點幾lawman call me~~打機!!
我又應承左~~
正當出門之際,ar爹同我去食tea,搞到遲左!!
lawman真係好sorry!!
去到機舖揾番lawman,今次又用$3 hea左個幾鐘,始終爆ng到機!!
7:00上到eric 家,同佢小組玩下,吹下水,之後仲敬拜and禱告........
around9:00正式打邊爐lu~~超多野食!!正ar!!
打到11:15走人go home lu!!
睇番dl左<<人間蒸發>>,我睇米雪死左個一刻,無 la la眼濕濕!!
連我自己都ng敢相信,究竟發生咩事!!
連我自己都ng g做乜??ng通我內心好upset??好想大喊一場??
我身為仔,冇埋由會甘ga wor!!況且我都ng係易喊嘅人!!奇怪!!真係好奇怪!!
之後我再番睇個一幕,又無事wor!!
內心有D掙扎............
人真係好奇妙ga law!!
有時會有一D好細微o既野,都會獨動到你的情緒or anythings~~
so ng可以睇小一D細微o既野~~
|