如果我在期待......我o既回憶
喜丶怒丶哀丶樂~~
aryin
暱稱: A.R.Y.I.N.
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的近況~~
近排見到幾個明星仔
收朱古力~~
返工返工返工
又飽又攰的一天~~
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 55
今日人氣: 3
累積人氣: 3078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天


又打邊爐~~ 分類: 未分類

今日下午,收到eric icq message,今晚打邊爐!!

甘我就應承左lu!!

2點幾lawman call me~~打機!!

我又應承左~~

正當出門之際,ar爹同我去食tea,搞到遲左!!

lawman真係好sorry!!

去到機舖揾番lawman,今次又用$3 hea左個幾鐘,始終爆ng到機!!

7:00上到eric 家,同佢小組玩下,吹下水,之後仲敬拜and禱告........

around9:00正式打邊爐lu~~超多野食!!正ar!!

打到11:15走人go home lu!!

睇番dl左<<人間蒸發>>,我睇米雪死左個一刻,無 la la眼濕濕!!

連我自己都ng敢相信,究竟發生咩事!!

連我自己都ng g做乜??ng通我內心好upset??好想大喊一場??

我身為仔,冇埋由會甘ga wor!!況且我都ng係易喊嘅人!!奇怪!!真係好奇怪!!

之後我再番睇個一幕,又無事wor!!

內心有D掙扎............

 

 

人真係好奇妙ga law!!

有時會有一D好細微o既野,都會獨動到你的情緒or anythings~~

so ng可以睇小一D細微o既野~~

 






訪客留言 (返回 aryin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]