今日上堂冇心機上,so訓左!!
講好左放學去見工,點g 又...........
之後同十一哥陪maggie買吉野外賣~~
我送完maggie就過tw搵lawman打機
我用左$2就終於爆左gundam lu~~so happy~~我的第一次!!
then過左吉野食tea,食完又打機.........不過冇精神打,好5就死左lu!!
走左去零食物語等ming,見ng夠5mins就散左!!
我就上左舊屋拎信,買左對"白飯魚"之後上lawman家,冇乜野做.......
玩下貓,睇下tv,我仲訓著左tim!!
7:30起身食左個杯面就落番城門谷踼波~~
借左lawman D 3and褲,thz very much!!
點g比人book左~~10:00過左石桃再踼!!
踼到11:15走人同ming行落tw撘車~~
好彩趕得切尾班車!!
今日玩到喪喪地~~由6:30去到12:00sin go home~~
攰到都ng g 講乜好lu!!大昏迷!!
|