頂!!訓得2hours~~超眼訓law!!
今朝返學行行下隻腳好鬼痛ar!!ng g係咪前幾日踼波整親lei??
我今日要著shirt wor~~對鞋又緊wor~~痛上加痛.........
我為有拐下拐下返mh la~~
上bac 又ng g 佢做緊乜~~shit!!
IS堂超無聊,都ng好玩!!>,<
不過都好,係甘吹水同玩!!
lunch要上marketing mark-up,點g出面有課外活動招生,
有music club表演,超嘈!!
搞到我同十一哥冇心機上堂!!出左去睇~~
lunch同萬寶路佢地去"大家樂,見!!",ng係甘餓,冇食野!!
返去仲要上econ
test炒Q左,勁難!!so upset!!
如果中文讀咪好law!!至少合格sin la!!
之後放學就同十一哥幫發仔搬塊banner,搬去君悅酒店做set-up~~
點g call ng到車,之後我地竟然搵到個客貨車工會副主席車我地........
好彩佢肯接單job~~
ng係我地都ng g 點搬lu~~佢仲好風趣下!!
去到間君悅酒店會議廳,超爆靚law!!又有好靚o既海景!!正!!
之後set-up好就等個客泥睇睇,我地就傾下計,玩下~~
我地好似好pro甘,著哂shirt做set-up!!都幾型ga!!
由於等得太耐lu!!突然有個君悅女職員同個女客人泥睇房wor~~
發仔以為係我地個客,點g ng係~~
兩個女仔都ok靚ga !!由其係君悅個女職員~~我覺得!!
而十一哥就like個女客人多D!!
個客終於泥lu~~比佢睇下,ok 就走人lu!!
我地要等發仔ar哥車我地,so我地o向lobby度坐下!!好舒服!!
之後同十一哥參觀下間酒店!!正一係乜都係靚ga law!!
比我見到架波子,有bar, book shop , salon,coffe shop.......都係好靚!!
仲有櫃面職員D女仔!!hehe.......^.^
好彩著左shirt,迎合番D環境,都ng會好失禮~~
我地仲扮下野,交換片,握下手,超好笑同low b!!
6點幾發仔ar哥泥lu~~車我地返tw!!thz!!
返到tw突然覺得好肚餓and胃痛~~原來我ng記左我仲未食lunch ga!!
我地去左稻草人食飯~~食左海鮮石頭飯,朱古力墓絲,蔘蜜~~超爆勁好食ar!!
發仔仲請我地食飯,真係多謝你ar!!^.^
之後去左打機,玩左個鼓game,ng g 係咪冇乜精神lei!!
打得麻麻地甘!!
同發仔撘van仔go home
返到home 10點幾,攰到訓著左!!
ZzZzZz.............
|