連續幾日都體力透支~~超辛苦!!
訓到3:00sin get up~~
成身骨痛同頭痛~~好辛苦~~
見到幾個miss call~~同massage!!
sor~~太攰la!!miss左真係ng好意思!!
之後落左wellcome買D野
拎到隻狗甘!!超重!!
之後仲要收多左十幾蚊,又行番過去!!
真係頂佢個肺ar!!
夜晚仲有少少燒tim!!
不過冇理佢~~
夜晚諗起一個人,我ng g 點講佢好
但比我見到同g道D野,同埋我覺得你好似敷衍我law!!對你有少少失望~~
我為有扮傻la!!
開頭我以為大家識左甘耐係fd la~~
但近排我覺得你冇當我係fd law~~
可能係你忙la,或者我見到只係一部份而誤會la~~
點都好我會繼續做你fd~~
你ng重視我,但我會law!!
我諗你都ng會睇到篇野ga la!!
anyway,god bliss u!!
|