今日都幾無聊~~
3點幾落去大家樂食tea,
之後就睇戲lu~~
有<<靈時3點3>>, <<露寶治世界>>仲有<<星際快閃黨>>~~
<<靈時3點3>>都ok 恐佈la~~
都係用邪靈+音樂泥嚇你law~~我一向都ng嚇得ga~~
so都有少少少少少驚la!!
<<露寶治世界>>我覺得幾好睇wor!!
意識良好,配音都幾好~~
值得去睇睇~~
<<星際快閃黨>>簡直無聊到爆law~~
不值一提~~bb!!
夜晚睇last一集一叮~~
印象最深刻係個豹姨,隔夜飯都嘔番出泥ar!!
不過有勇氣膽色~~
睇埋個乜乜馬會show~~
就打埋幾日日記~~
打到而家2:34~~個頭痛左成日!!想點ar??
我都係時候要訓lu!!
|