我好開心ar~~!!同一個失散左10年o既人重遇!!
我心情好難形容~~
夜晚我地大家一齊食飯傾計!!
大家都變左好多好多,尤其係我同佢地個女~~
但當中有某D原因令我好ng開心,我個心好難過,亦難以啟齒~~~
我好想喊,但又ng可以喊!!
我祝福大家有一個美好將來~~辛苦你!!
我地5 d再出泥食飯la!!
之後過左去青衣,同十一哥,maggie,louis食宵夜~~
比人話我好惡,嚇親人tim!!
sor~~!!我冇惡意ga!!玩下咋!!
ng好甘認真~~
玩到1點幾就散~~
多謝louis請飲酒~~
我join埋ming到3:00走人!!
比人讚甘樣著都ok wor!!
|