今日好黑仔~~
一早ng g醒~~趕到我pk law
我約左人8;30,9:10 sin趕到!!
仲要ng見左部新電話~~
成個人down 左,好ng開心!!
考完acc test更加ng開心,好想發洩~~仲好想搵人打tim!!
見到球場識人,甘就去左打波~~乜都ng想理law!!
打完波想打電話,又冇電話,好冇安全感,直頭斷六親,乜人都揾ng到~~
個肚好餓,但又ng想食野,好煩ar!!
3:00返到屋企~~
我令到某某and some fd 再失望~~
我又再食番lu~~