如果我在期待......我o既回憶
喜丶怒丶哀丶樂~~
aryin
暱稱: A.R.Y.I.N.
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的近況~~
近排見到幾個明星仔
收朱古力~~
返工返工返工
又飽又攰的一天~~
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 3054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


平安夜~~ 愉快 分類: 未分類

又係一年一度平安夜,舊年我要返份pk,搞到冇得玩!!

今年要玩盡佢~~ng係對ng住自己la

可惜今年e然冇女朋友仔陪我………..>.<

ng g 有冇返泥hk lei??你係我最想見的人!!

我等左你幾年lu!!5 D返泥la!!

 

 

3點幾沖涼, set,搞左個幾鐘sin出門口……..

約左ming5:00,費事煩,飛的過去青衣~~拎野走人~~

之後5:15 on青衣見到maggie,一齊撘mtr過荔景搵ka!!

過左mk行街街lu~~打比bomb bombirene出泥!!

睇左2個街頭劇~~ok wor!!

之後行到8:15去打邊爐~~

then louis and巴士男都泥左,食到11:00走人~~

巴士男轉左look, ok好多la!!

見左eric一面law!!太耐冇見la!!可惜冇得聚一聚~~>.<

 

再行過去尖咀,去半島影左so many ,!!

之後發生左d,不過無謂提lu!!

2:00 maggie , ka, louis sin!!

之後萬寶路,珊珊and男性友人泥左,行下海旁~~

3:45飛的落mk,去左café~~ good ar!!

四圍都ok, D野食麻麻地,但有特色~~

6:00各自go home!!

 

收到好多好多sms ar!! Thx!!

我好miss你地ar!!

 

 

 

今日都玩得幾開心ar!!有少少美中不足!!

都係nglu!!happy!!^.^

 

 

祝大家聖誕快樂~~

 

merry X’mas !!

 

 






訪客留言 (返回 aryin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]