又係一年一度平安夜,舊年我要返份pk工,搞到冇得玩!!
今年要玩盡佢~~ng係對ng住自己la
可惜今年e然冇女朋友仔陪我………..>.<
佢ng g 有冇返泥hk lei??你係我最想見的人!!
我等左你幾年lu!!你5 D返泥la!!
3點幾沖涼, set頭,搞左個幾鐘sin出門口……..
約左ming5:00,費事煩,飛的過去青衣~~拎野走人~~
之後5:15 on青衣見到maggie,一齊撘mtr過荔景搵ka!!
過左mk行街街lu~~打比bomb bomb同irene出泥!!
睇左2個街頭劇~~ok wor!!
之後行到8:15去打邊爐~~
then louis and巴士男都泥左,食到11:00走人~~
巴士男轉左look, ok好多la!!
見左eric一面law!!太耐冇見la!!可惜冇得聚一聚~~>.<
再行過去尖咀,去半島影左so many 相,靚!!
之後發生左d野,不過無謂提lu!!
2:00 maggie , ka, louis 走sin!!
之後萬寶路,珊珊and男性友人泥左,行下海旁~~
3:45飛的落mk,去左café~~ good ar!!
四圍都ok, D野食麻麻地,但有特色~~
6:00各自go home!!
收到好多好多sms ar!! Thx!!
我好miss你地ar!!
今日都玩得幾開心ar!!有少少美中不足!!
都係ng講lu!!happy!!^.^
祝大家聖誕快樂~~
merry X’mas !!
|