| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-02-13 |
|
|
2007 年 2 月 13 日 星期二
甘日又系咁啦.."
地理::都系反架姐-v-"*
EPA::做工作紙"*v*
小SIX::有好多人請我食朱古力-v-"
Mathz::做數!!
ENG::教下書,,做下工作紙咁啦*v*
之後聽歌訓教,,訓著左-v-"
LUNCH陪瑤瑤食壽C*''
CHIN::做聆聽,,抄答案,,之後又聽歌訓教..再1次訓著-v-"
普通話::上得果5個字,,教書"
[[頂,,某人成日係條走廊度嗌,,嘈到咩咁..
咁近就咪嗌啦,,你隻耳傷就算啦,,
仲要我地全部3樓既人都聽到‵!!
我地隻耳勁傷,,頂*'']]
放學同均均,,敏婷,,彩燕行下咁"
諗字買朱古力,,都系算啦-v-"
宜家係均均屋企,,佢係度整朱古力,,好香>33<"
|
|
|
|
2007-02-12 |
|
|
2007 年 2 月 12 日 星期一
甘日又系咁啦"
宜家開始又可以7:30先起身,,因為唔洗夾頭髮-v-"
甘日同彩燕,,呀均,,WINGWING同埋洪生返!!
EPA::好專心做工作紙...-v-"
ENG::唱歌,,[[JANICE]],,
ENG::啤訓,,吳知做過d咩囉,,港真!!
CHIN::又做過d咩呢!?
電腦::做果份所謂既功課,,上堂做左,,專心反電腦*''
LUNCH::又買飯盒食[已食到厭*]
搭8上去家政室,,出奇地冇比MS江小囉-[]-"
Mathz::做數,,但吳明-v-"
物理::同娘親 [[BB]] 傾計-33-"
傾傾下因為呀SIR播段片出泥,,兩個都覺得好眼訓*''
訓著左-v-"
好耐都冇試過訓著啦-v-"
放學::勁想去打羽毛球>/\<"但去左整草餅*
開頭攞字部相機周圍照-v-"
之後都有幫手"
5點幾走人,,同呀均去買朱古力"
支力 死=]
|
|
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 200 | »
|